Сяйво

Ця тема має таке ж значення, що і «Двадцять Дружее Слово» зі збірки «Слова»

بسم الله الرحمن الرحيم

الله خالق كل شيء وهو على كل شيء وكيل * له مقاليد السموات و الارض * فسبحان الذى بيده ملكوت كل شيء * وان من شيء الا عندنا خزائنه * ما من دابة الا هو آخذ بناصيتها

«Аллаг – Творець кожної речі! Він – Опікун кожної речі! Йому належать ключі небес і землі. А ті, які не вірують у знамення Аллага, втратять усе!». (Коран 39: 62-63)

«Преславний Той, у Чиїй руці перебуває влада над кожною річчю! До Нього ви повернетесь!». (Коран 36:83)

«І немає речей, сховищ яких не було б у Нас. Ми відсилаємо їх тільки у визначеній мірі». (Коран 15:21)

«Я покладаюся на Аллага, Господа мого й Господа вашого! Немає живої істоти, яку б Він не тримав за чуб! Воістину, мій Господь – на прямому шляху!». (Коран 11:56)

 

О, безтурботний і неосвічений, що приписує причини справи і дії, що виникають в колі причин! Причини, які ти уявив господарями, такими не є. Справжній господар – це Споконвічна Могутність, чинне за завісою цих причин. На них лише покладено обов’язок оголошення і поширення істинного впливу, що виходить від могутності. Отже, коло причин подібне до канцелярії уряду: через неї проводиться оповіщення про накази, що надійшли зверху, тому що гідність і велич вимагають завіси, а єдинобожжя і могутність відкидають співучасть, не даючи причин впливу.

Так, у одвічному Султанаті є підлеглі, але вони не є виконавцями, щоб бути посередниками в Його царстві і пануванні (рубубіят). Обов’язок цих підлеглих полягає лише в проголошені, тобто в оголошенні про діяльність могутності, або у свідченні про неї. Вони, постають перед Всевишнім своєю покорою і покірністю, згідно зі своїми здібностями, здійснюють своєрідне поклоніння. Отже, причини є лише різновидом засобів, призначених для показу величі панування (рубубіят) і гідності могутності Всевишнього. Інакше кажучи, вони не є помічниками, через слабкість і потреби в могутності.

Підлеглі ж людських правителів є їх помічниками і співучасниками, призначеними в результаті необхідності усунення слабкості і потреб цих правителів. Виходячи з цього, між підлеглими Аллага і людськими підлеглими подібності немає. Лише безтурботні та неосвічені, не бачачи мудрості та красот в події та інциденти, починають нарікати на Всевишнього Аллага. Так ось для того, щоб змінити напрямок цих скарг, призначені причини. Адже недоліки виходять від них, з’являються через їхню нездатність.

У вигляді якогось красивого зразка цієї таємниці передається наступний духовний приклад.

Ангел Азраїль (мир йому) сказав Всевишньому Аллагу:

Твої раби будуть скаржитися й ображатися на мене за те, що я забираю їх душі.

Всевишній мовою мудрості відповів йому:

Між тобою і Моїми рабами Я встановлю завісу бід і хвороб, щоб їхні скарги були звернені на них, а на тебе ніхто не ображався.

Так, хвороби є завісою, до якої відносять все погане, що можна побачити в смерті. Все ж красиве і мудре, що дійсно в ній є, пов’язане з обов’язком ангела Азраіля (мир йому), який також є завісою. Для того, щоб взяти на себе деякі моменти, пов’язані з вилученням душ і зовні здаються безжальними і невідповідними досконалості милості, він (мир йому) призначений уповноваженим у виконанні цього обов’язку і завісою Божественної могутності.

Так, гідність і велич бажають, щоб причини приховали Правицю могутності від очей розуму; єдинобожжя і могутність ж вимагають, щоб причини прибрали руки геть від істинного впливу.

Примітка

Друже мій! Єдинобожжя (таухид) буває двох видів.

Перший з цих двох видів це простонародне єдинобожжя, де говориться: «У Аллага немає товариша, і цей Всесвіт є Його володінням». Для носіїв такого виду єдинобожжя є ризик впадання їх думок в безтурботність і оману.

Другий вид це справжнє єдинобожжя, що свідчить: «Аллаг – один, і все володіння належить Йому: буття – Його, і все суще – Його». Носії цього виду єдинобожжя володіють непохитним переконанням. У кожній речі вони бачать печатку Всевишнього Аллага, і на кожній речі читають Його знак. Завдяки цьому вони опановують здатність невпинно відчувати єдинобожжя (хузур) і рятуються від помилок і сумнівів.

У кількох наступних сяйвах ми прояснимо декілька рівнів Другого виду єдинобожжя, почерпнутого нами з Мудрого Корану.

ПЕРШЕ СЯЙВО

Дивіться! На кожному витворі стоїть печатка, котра притаманна тільки Творцеві, що створює кожну річ. І кожного разу поставлена така печатка, якої немає ні в кого, крім Творця, що створив все суще. І в кінці кожного листа, розповсюджуваного могутністю, не допускає підробки вензель, який властивий виключно Султану споконвічності. Погляньте лише на один з таких чудових знаків, який блищить для життя: за допомогою життя, з однієї якої-небудь речі з’являється, створюється велика кількість речей. Точно так само, безліч речей, за велінням Господа, перетворюється в єдину річ. Наприклад, вода, що є однією єдиної річчю, з волі Аллага стає основою для створення безлічі різних органів і систем [організму], і з вхідних в шлунок безлічі різноманітних продуктів і плодів Всевишній Творець творить одне єдине тіло, втілює один цілісний організм.

Отже, якщо людина, що володіє серцем, розумом і свідомістю, задумається про цей аспект, то зрозуміє, що створення і твір з однієї речі безліч речей, і перетворення безліч речей в одну річ – це не що інше, як печатка, властива тільки Творцю, що створив і творить все і всіх.

ДРУГЕ СЯЙВО

Серед незліченних печаток подивіться на життя, поставлене на одухотворених створінь! Так, через свою змістовність, живе створіння є зменшеною копією Всесвіту, а також красивим і солодким плодом дерева світобудови і якимось ядром існування і буття. У цьому ядрі Всевишній Аллаг розмістив зразки дуже багатьох світів. Це жива істота – немов якась точка або крапля, в мудрому порядку вичавлена з усього сущого. У зв’язку з цим, створення однієї живої істоти не може бути приписано нікому і нічому, крім Всевишнього Аллага, тримати в Своєму правлінні весь Всесвіт.

Так, той, у кого не зіпсований розум, в результаті ретельних роздумів зрозуміє, що, наприклад, можна зробити бджолу змістом дуже багатьох речей. Записати в людській суті більшість положень книги Всесвіту, помістити в кісточці інжиру ріст дерева, зробити серце людини зразком і вікном тисяч світів, записати в людській пам’яті історію його життя разом з усіма його близькими може виключно Творець. Творимо будь-яку річ! Такого роду правління – це виріб, властивий одному лише Господу Світів!

ТРЕТЄ СЯЙВО

Покажемо один зразок з нескінченних візерунків і якостей життя, поставленої печатки Всевишнім Аллагом на живі створіння.

Отже, подібно до того, як у всіх прозорих і їм подібних речах – від крапель води і уламків скла до величезних планет – є властивий Сонцю автограф (один з його численних відображень), так само і на всіх живих істотах, з точки зору їх пожвавлення і натхнення їхнім життям, є такий прояв єдності Творця (Ахад), навіть якщо уявити, що всі причини стануть володарями волі і могутності, то і тоді вони, окремо і всі разом, не в силах будуть зробити подобу цієї печатки!

Виходячи з цього, якщо не вирішити, що видимі в прозорих і блискучих речах прояви сонця є сонячними відображеннями, тоді доведеться прийняти, що в кожній з незліченних крапель і частинок існує сьогодення, матеріальне Сонце. Так само, якщо життя, що є фокусною точкою проявів Імен, подібних променів одвічного Сонця, що не приписати цьому довічному Сонцю, тоді доведеться неосвічено і нерозумно прийняти сміховинну брехню, з якої випливає, що в кожній живій істоті – аж до мухи і квітки – є нескінченна могутність, всеосяжне знання, абсолютна воля та інші їм подібні якості, якими не може володіти ніхто, крім Необхідно Сущого [Творця]. І в той же час, разом з цим хибним переконанням з’явиться необхідність, приписувати кожній частинці та кожній причині абсолютну якусь божественність, доводити незліченне багатобожжя.

Разом з цим, подивіться на дивовижний, разючий упорядкований стан речей в зерняткові або фруктовій кісточці, які стануть насінням. Подібно до того, як зернятко пов’язане з усіма частинами організму, насінням в якомусь іншому місці, так само воно має зв’язки і зі своїм видом, тобто зі своїми родичами, і з усім сущим. І згідно з цими зв’язками, воно несе перед ними обов’язки. Якщо зв’язок цього насіння з Абсолютним і Всемогутнім обірветься, воно буде приписано самому собі, тобто, якщо сказати, що воно з’явилося само по-собі, тоді потрібно буде повірити, що в кожній насінині є якесь всевидяче око і всеосяжне знання. Це є таким же сміховинним маренням, як існування справжнього Сонця в прозорих речах, про що говорилося в попередньому прикладі!

ЧЕТВЕРТЕ СЯЙВО

Якщо якась книга буде написана від руки, тоді для неї знадобиться тільки одна людина і одне перо. Однак, якщо вона буде надрукована в друкарні, то буде потрібна велика кількість «залізних пір’їн», котрі грають роль того пера, а для виготовлення залізних букв з’явиться потреба в майстрах, інструментах, обладнанні, складачах і ще багато в чому іншому. Так само і людина, яка вважає, що рядки, слова і букви, написані в Книзі Всесвіту, належать перу могутності Єдиного. Однак приписують ці записи, ці букви природі та причині, слідують до найважчого, до непрохідних безглуздих шляхів, тому що в цьому випадку, щоб «надрукувати» і «видати» одну-єдину живу істоту, буде потрібно оснащення, необхідне для «друку» більшої частини Всесвіту. Це ж є дурницею, що не може бути прийняте навіть за ілюзію!

І точно так само, в кожній частині землі, води і повітрі буде потрібно стільки нематеріальних, невидимих друкарських верстатів, скільки є рослин, щоб вони змогли сформувати їх незліченні квіти і плоди, різні за властивостями і складом. Або ж для того, щоб озеленити ці рослини, разом з їх красою і впорядкованістю, в кожній частині цих трьох стихій потрібне існування знання і могутності, знання особливості, системи і порядки всіх дерев, квітів і плодів і здатних призвести їх. Адже будь-яка частина цих трьох стихій може стати основою і джерелом формування будь-якої рослини. Так, земля, яка перебуває в якомусь квітковому горщику, здатна озеленювати насіння всіх рослин, різних за формою, будовою та іншими властивостями. Виходячи з цього, та йдуть по Другому шляху необхідне існування всередині цього маленького горщика незліченних і невидимих верстатів або фабрик, чого посоромляться навіть вигадники небилиць!

П’ЯТЕ СЯЙВО

Буква, написана в якійсь книзі, лише з одного боку говорить про себе і показує себе, але з багатьох інших сторін показує свого писаря, описує свого каліграфа.

Так само і кожне слово, матеріально написане в Книзі Всесвіту, лише власним розміром показує себе, але з багатьох сторін, одиничне і в сукупності, показує свого Творця і висловлює Його імена. Воно, зі своїми якостями, формами і візерунками – немов якась ода, написана для вихваляння свого Творця! Таким чином, навіть самому нерозумному з найдурніших, не варто заперечувати Всемогутнього Творця.

ШОСТЕ СЯЙВО

Всевишній Аллаг поставив Свою особливу печатку на всі частини та одиниці життя, і зробив відтиск Своєї особистої печатки на всьому цілому і єдиному. Так само Він проштампував всі частини небес і землі Своєю печаткою єдності (Вахід), а весь Всесвіт в цілому – печаткою єдності (Ахад). Серед цих печаток погляньте, наприклад, на Божественний друк «пожвавлення і наділення душею», на яку вказує аят

فانظر الى آثار رحمت الله كيف يحيى الارض بعد موتها

ان ذلك لمحيى الموتى وهو على كل شيء قدير

«Поглянь на прикмети милості Аллага, на те, як Він оживляє землю після її смерті! Воістину, Він оживляє мертвих і Він спроможний на кожну річ!» (Коран 30:50)

і Ви побачите дуже багато дивовижних прикладів воскресіння!

Так, воскресіння з мертвих особливо присутнє в пожвавленні землі і в щорічному приведенні в сферу буття більше трьохсот тисяч видів істот. Однак, з якоїсь невідомої мудрості, в більшості випадків цього воскресіння схожість між копіями настільки близько до оригіналу, що можна сказати, що жваві хоч не такі ж, як були раніше, але і не інші. Як би там не було, схожість і подібність не є темою нашої розмови. У всякому разі, це воскресіння вказує на легкість воскресіння людей. Воно також може бути зразком людського воскресіння.

Отже, абсолютно розбірливе пожвавлення безлічі цих видів, протилежних один одному і змішаних між собою, а також їх безпомилкове, бездоганне повернення, яке ведеться без плутанини, є особливою печаткою і чеканом, властивими лише Великому Творцю, що володіє нескінченною могутністю і всеосяжним знанням.

І точно так само, бездоганне і безпомилкове написання на сторінці Землі більше трьохсот тисяч книг є печаткою, властивою лише Тому, у Чій руці знаходяться внутрішні сторони і ключі до всіх речей. І ніяка річ не може відвернути Його увагу від інших і звернути тільки на себе! 

Висновок. У діяльності Божественного панування (рубубіят), видимої в незліченних прикладах воскресіння, що проходять за шість місяців на поверхні Землі і виявляють собою зразок людського воскресіння, є дуже високий, величний і тонко розписаний друк. Видимі в створенні створінь порядок, легкість, швидкість і розбірливість з’являються на світ від блиску цієї печатки. Так, кожної весни починається дуже мудра, уважна і щедра діяльність, і створюються надзвичайні творіння. І видно, що вся ця діяльність протікає впорядковано, з досконалою швидкістю і легкістю.

Отже, ця надзвичайна діяльність є печаткою Того, Хто, не будучи в будь-якому місці, Своїми знаннями і могутністю присутній у всіх місцях і бачить [все].

СЬОМЕ СЯЙВО

Подивіться! Так само, як на сторінках небес і землі видно друк єдиним (Ахад), так і на великій сторінці всього Всесвіту досить явно спостерігається друк єдинобожжя (таухид).

Так, цей світ є дуже великим палацом, злагодженою фабрикою, досконалим містом. Між елементами, одиницями і видами, інструментами і пристосуваннями цієї фабрики Всесвіту є мудре взаєморозуміння, дружнє спілкування, щедра допомога і взаємовиручка. Вони, немов моментально чуючи голоси і бачачи потреби один одного на великих відстанях, в ту ж мить приходять один одному на допомогу і усувають ці потреби. Ви бачите допомогу у вигляді світла, тепла та інших речей, яку вони надають небесними тілами і зірками один одному і особливо Землі. Також подивіться на обмін між хмарами і Землею: Земля дає хмарам воду у вигляді пари, а хмари, виконавши на своїй фабриці необхідні дії, повертають цю воду у вигляді граду, снігу і дощу. Ці неживі тіла мовами своїх станів немов спілкуються один з одним по якомусь бездротовому телеграфу і повідомляють про свої потреби. Всі вони, немов взявшись за руки, з повною серйозністю трудяться для забезпечення всім необхідним живих істот і, слідуючи велінням єдиного Керуючого, направляються до спільної мети.

Так, слідуючи цьому закону взаємодопомоги, в результаті підтримки, що надається з боку Сонця і Місяця, ночі і дня, літа і зими, з волі Всевишнього, на світ з’являються рослини, що доставляють їжу тваринам. Тваринний же світ, по велінню Господа, задовольняє потреби людства. Допомога, яка надається людям бджолами і шовкопрядами, доводить це твердження.

Так, вся взаємодопомога між млявими речами є вельми явним підтвердженням того, що вони – слуги одного Щедрого Керуючого, що діють за Його волею і вирішенню.

ВОСЬМЕ СЯЙВО

Необхідно звернути увагу на харчування цих створінь – особливо на їжу, що розподіляється тваринам, адже вона надходить у певний час, прямує до них під час їх потреби. І в цьому відправленні їжі, що здійснюється відповідно до ступеня потреби, є ідеальний порядок. Отже, широка милість і впорядкована допомога, видимі в загальному забезпеченні їжею, можуть бути особистою печаткою тільки Того, Хто вирощує і виховує будь-яку річ, Хто для кожної справи все передбачає і Чиєю Рукою все підпорядковано!

ДЕВ’ЯТЕ СЯЙВО

Дивіться! Подібно до того, як над світом землі і над усіма його частинами знаходиться друк єдиним (Ахад), так і над поширеними всюди видами і стихіями стоїть цей друк.

Так, з того, що поле засівається насінням, стає зрозуміло, що поле належить господареві насіння, а насіння – господареві поля. Так, перше свідчить про Друге, а Друге – про перше.

Таким же чином, творіння у Всесвіті подібні насінню, а світ і стихії подібні полю. Згідно зі свідченням, вираженого мовами станів обох сторін, творіння і світ стихій (тобто насіння і поле, досяжне і обране) знаходяться в розпорядженні Єдиного Творця. Значить, справжнє розпорядження найпростіше створення, а також панування, турботу про слабку істоту, що притаманні тільки Тому, в Чиїх долонях знаходиться весь світ і всі стихії. І подібно до цього, управління і вжиття заходів щодо будь-якої зі стихій властиво тільки Тому, Хто в своїй панівній долоні тримає всіх тварин і всі рослини, виховуючи їх і вирощуючи. Такий друк єдинобожжя, про який ми говорили.

Якщо у тебе є намір привласнити що-небудь собі, то виходь на арену, досліди Ти себе і послухай, що говорять творіння! Найменша крихітна одиниця каже: «Мене може створити лише той, хто створює весь мій вигляд». І це тому, що між одиницями є схожість. І найдрібніший вид, поширений у всіх кінцях Землі, говорить: «Мене може створити тільки той, хто створює Землю».

Подивися, що говорить Земля! Оскільки у неї існує взаємодія з небом, то вона вимовляє: «Мене може створити лише той, хто створює весь Всесвіт». І це так, оскільки між ними є згуртованість.

ДЕСЯТЕ СЯЙВО

Друже! З вищесказаного ми дізналися про деякі приклади печаток єдинобожжя, поставлених на життя, на рух, на живі істоти, на кожну частину і одиницю, на кожне ціле і єдине, на весь Всесвіт в цілому. Тепер послухай! Наведемо приклад одного карбування Єдності, вибитого на видах і множинах.

Отже, складність і простота в створенні одного плоду такі ж, як і в створенні плодового дерева, тому що обидва вони звернені до одного центру, пов’язані з одним законом, і їх розвиток і суть однакові. Відомо, що при єдності центру, закону і розвитку зменшуються складності, труднощі і витрати, і в результаті з’являється така легкість, що отримання безлічі плодів при ввірених одного плодового дерева в одні руки буде настільки ж простим, як при ввірених одного плоду безлічі рук. І в обох випадках з позиції єства різниці немає. Для вирощування одного плоду безліччю людей потрібно стільки ж інструментів, пристосувань та інших необхідних речей, скільки їх потрібно буде для вирощування однією людиною одного плодового дерева. Різниця може бути лише в якості. Наприклад, для обмундирування одного солдата буде потрібна така ж кількість інструментів, верстатів і пристосувань, яке необхідно для обмундирування цілої армії. А також, витрати на друкарське обладнання при друку тисячі примірників однієї книги можна порівняти з витратами при друку одного її примірника. Часом, за друк одного примірника доводиться платити навіть більше. Подібно до цього, якщо залишити одну друкарню і звернутися в кілька друкарень, то платити доведеться набагато більше. Так, якщо безліч не додати до єдності, то доведеться єдність надати безлічі. Отже, надзвичайна легкість в створенні якогось поширеного виду пов’язана з секретом єдності і єдинобожжя .

ОДИНАДЦЯТЕ СЯЙВО

Друже! Оскільки збіг між одиницями якогось виду і схожість в основних органах між видами якогось роду вказують на єдність їх карбування і пера, то стає зрозуміло, що всі співпадаючі і схожі, тобто схожі один на одного, тобто одиниці безкінечного, є витвором мистецтва Єдиного Творця.

Також і абсолютна легкість, видима в створенні і створення, в обов’язковому порядку вимагає того, щоб все суще було твором Єдиного Творця. В іншому випадку, вийде на таку ступінь неможливості і безглуздості, що стане перешкодою для переходу тих видів і родів з небуття в буття. Виходячи з цього, подібно до того, як у Всевишнього Аллага немає товариша по суті, оскільки інакше порушиться порядок і мир загине, також немає у Нього товариша і в діяннях, оскільки, в іншому випадку, це стало б причиною неможливості виникнення світу з небуття.

ДВАНАДЦЯТЕ СЯЙВО

Друже! Так само, як життя є доказом єдності Творця, смерть є підтвердженням Його сталості і вічності. Так, як бульбашки на поверхні поточної річки і моря, що хвилюється, а також інші блискучі речі, що знаходяться на поверхні землі, показуючи світло і відображення Сонця, свідчать про його існування, так і те, що після їх смерті і згасання, що займають їх місце нові подібності знову демонструють сонячне світло і відображення, свідчить про сталість і вічність Сонця, а також про те, що всі ці промені, відображення і подоби є твором одного-єдиного Сонця. Отже, ці прозорі речі своїм існуванням вказують на існування Сонця, а своїм зникненням і смертю – на його сталість і тривалість.

Точно так само, все суще своїм існуванням свідчить про обов’язковість буття Необхідно Сущого, а також своєю смертю і своїм зникненням, а теж тим, що на їх місце в невпинному оновленні приходять їх подібності, свідчить про одвічне в Єдності їх Творця. Так, заміна і естафета, постійно мають місце серед цих красивих істот і витончених творінь, що з’являються на світ під час зміни днів і ночей, зміни пір року і перетворень елементів, є твердим аргументом, що незаперечно свідчить про існування, вічність і єдність одного вічного, великого володаря постійної краси.

Смерть і зникнення причин і їх наслідків під час щорічних перетворень, а потім їх спільне повернення, вказують на те, що причини є такими ж безсилими творіннями і створіннями, як і наслідки, а також свідчать про те, що всі ці творіння є оновлюванні мистецтвом Єдиного [Творця].

ТРИНАДЦЯТЕ СЯЙВО

Друже! Все – від часток до планет, від візерунків до сонця – є мовою слабкості та потреби, які присутні в їх суті, оголошує про необхідність існування Творця.

До того ж, те, що на кожну річ, не дивлячись на її слабкість, для збереження загального порядку покладено дивовижні та важливі функції з обов’язками. Це вказує на єдність Творця. Виходячи з цього, в кожної речі є два свідоцтва: про те, що Творець необхідний (ваджіб) і про те, що Він єдиний (Вахід). Також, в кожній живій істоті є дві ознаки: ознака того, що Творець єдиний(Ахад), і того, що Він самодостатній (Самад) [Нагадування. Завдяки благодатному світлу Корану я усвідомив, що кожна частина Всесвіту на п’ятдесяти п’яти мовах оголошує про Єдиний-Єдиному і Необхідно Сущому [Творця] і коротко виклав про це в своєму творі «Катрі» (Крапля). Бажаючі можуть звернутися до нього.]

ЧОТИРНАДЦЯТЕ СЯЙВО

Друже! Подібно до того, як істоти свідчать про необхідність буття і про єдність Всевишнього Аллага, вони вказують і на Його великі, прекрасні і досконалі якості, ніж оголошують про те, що в Суті Творця, в Його атрибутах, якостях, іменах і діяльності відсутні недоліки і вади. Адже досконалість твору очевидно вказує на досконалість дії; досконалість дії явно вказує на досконалість імені; досконалість імені ясно говорить про досконалість якості; досконалість якості достовірно повідомляє про досконалість атрибута, а досконалість атрибута, в свою чергу, в ступені істинної переконаності показує досконалість суті.

Отже, досконалість візерунків і прикрас якогось палацу вказує на досконалість дій, видимих в цих візерунках і прикрасах, зроблених майстром-інженером. У свою чергу, досконалість дій показує досконалість імен і звань, якими володіє цей майстер. Досконалість імен і звань вказує на досконалість якостей. Досконалість якостей говорить про досконалість особистих атрибутів. Нарешті, досконалість атрибутів вказує на досконалість особистості цього майстра.

Таким чином, досконалість видимих у Всесвіті творінь інтуїтивно говорять про досконалість дій; досконалість дій вказує на досконалість імен діяча; досконалість імен повідомляє про досконалість якостей; досконалість якостей – про досконалість особистих атрибутів; досконалість атрибутів вказує на досконалість Всевишнього Творця.

* * *